АНАЛІЗ ПРОДАЖУ ХУТРА ШИНШИЛИ 2015

Аналіз хутрового ринку 2015
Аукціони осені ознаменували кінець довгого сезону, який може бути описаний як загальний задовільним.
 7 100 000 (4 200 000 регулярних шкур і великої кількості низькосортних шкурок на аукціоні Копенгагену, серед яких шиншили близько 12 000).
Аукціон привернув 400 клієнтів, включаючи 180 з Китаю і Південно-Східної Азії.
Останній аукціон сезону, таким чином, характеризується меншою кількістю клієнтів, ніж бачили раніше за рік, але, незважаючи на обмежений попит на ринку, вдалося продати 95 відсотків хутра за середньою ціною DKK 163 в / Євро 21.84 / USD 24.49 на норку і 58.7 USD шиншила. У 2015 році, Kopenhagen Fur збільшила річний оборот на DKK11млрд  від DKK 8.3млрд в 2014 році.
Падіння цін на аукціоні символізує слабкість, яка характеризувала ринок за літо, коли клієнти Kopenhagen Fur повідомили про послаблення попиту в Китаї, одним із основних ринків. До початку торгів, китайські клієнти були песимістичними, проте завдяки роботі між китайськими клієнтами та представниками аукціонного будинку знайдено шляхи вирішення та покращення роботи, хороші умови для клієнтів у вигляді безвідсоткового кредиту на хутро, придбаного на аукціоні, цим вдалося залучити необхідну купівельну спроможність.
Як і на попередніх аукціонах в цьому сезоні, було помітно сильніша конкуренція за шкурками хорошої якості.


Велику пропозицію шкур поганої якості було важко продати, так як економічний клімат на світовому ринку поки не стабільний, проте хороша якість користується попитом завжди.
На даний час багато хутра на ринку, в кінці сезону, майже 54 млн (усіх видів)
Норкові шкурки були продані через чотири провідних аукціонних домів, у тому числі приблизно 30
мільйон шкурок норки, проданих на Kopenhagen Fur. Падіння цін на аукціоні у вересні є проблемою
для всієї торгівлі, і це через великих обсяг шкіри і  в наслідок турбулентності протягом літа світової економіки та економіки Китаю.Подібне явище спостерігалось на початку 2000-х, проте відновило свої позиції між 2007-2008, аналогічно ринку акцій. Тому, занепокоєння через коливання попиту та ціни – немає.

Топ-лот шиншили на аукціоні:
Шиншила - продано CarloGuidaLtd за 800 DKK!

Віце-президент компанії Canchilla, BrentPoley на основі торгів в Польщі, Угорщині, Аргентині та Бразилії виводить стабільно високий попит на хороше хутро в світі,  хутровий сегмент середнього та низького класу, спостерігається затримка на стадії реалізації хутрових виробів. Топові вироби, аналогічно дорогим авто елітного класу, користуються попитом завжди. Обсяг шиншилового хутра канадської компанії, в порівнянні, більший за обсяг аукціону в Копенгагені ( більше 100 000 в рік)