Про ферму

Про ферму

Ферма «Chinchilla Real Fur» заснована в 2008 році, на основі племінних тварин Данії, Польщі та Латинської Америки. З 2015 року працює по оновленій латиноамериканській технології розведення шиншил. В 2016 році наші головні спеціалісти, пройшли навчання в Південній Америці, і на базі бразильської технології, освоїли та запустили вперше в Україні, сертифіковану якісну вичинку хутра шиншили.

Перша в Україні ферма повного циклу виробництва хутра

Розведення шиншил → Селекція → Запуск ферм - партнерів→ Вичинка → Скуп і продаж хутра

Племінна ферма шиншил «Chinchilla Real» («Шиншила Ріал Фур») є найсучаснішою фермою України. Ми надаємо комплексні послуги із запуску нових ферм-партнерів, забезпечуємо їх всім необхідним обладнанням, інформацією, якісною вичинкою хутра і його збутом, а також пропонуємо співпрацю та допомагаємо всім шиншиловодам України.

Сьогодні на фермі ведеться автоматизована племінна робота за допомогою розробленого нами програмного забезпечення  «Real Farm System», використовуються оновлені вітамінізовані корма, а також комбінована (безстружкова) система утримання шиншил. Ми вирощуємо якісних племінних тварин забарвлень Темний стандарт (X-Dark, XX-Dark, XXX-Dark), Чорний Оксамит (Black Velvet), Беж (Beige).

Ферма як навчальна база і організатор виробництва і збуту хутра шиншили

Багато фермерів помилково вважають, що найважливіше в цьому бізнесі це клітки, корми, піски, приміщення, а ми стверджуємо, що найголовніше - це правильне використання часу, ефективної та достовірної  інформації, а також практичний досвід успішних ферм. При неправильній організації ферми, ці три складові не враховуються, тим самим створюють не бізнес, а захоплення, яке не завжди приносить гроші.

Наш досвід співпраці з багатьма фермерами Європейського Союзу та Латинської Америки, дозволяє робити певний аналіз того, що ефективно, а що ні, яка робота приносить високий дохід, а яка забирає лише час.

Ми сформували свою модель роботи, яка націлена на економічний успіх і пропонуємо її на наших сайтах, в наших книгах, програмах і семінарах. Така модель організації бізнесу дозволяє фермеру стати успішним.

В основу нашої моделі ведення і розвитку бізнесу, ми заклали п’ять головних стратегічних аспектів:

  • Генетика
  • Кормова база
  • Догляд, утримання і ветеринарія
  • Робота з хутром
  • Партнерство
Генетика

Генетика – це фундамент успішного бізнесу. Навіть ідеальний догляд, харчування та робота з хутром без хорошої генетичної основи не дадуть Вам хорошого результату. Без хорошої генетики, отримати відбірне, густе і контрастне хутро просто неможливо. Звичайно, навіть при наявності дуже хороших тварин, буде спостерігатися відсоток менш якісних тварин, непридатних для розведення, проте цей відсоток буде дуже низький. Протягом останніх років ми налагодили співпрацю з найкращими фермерами Європи та Латинської Америки, які мають потужний генетичний фундамент і постійно удосконалюємо поголів'я, за рахунок нових відбірних тварин.

Наші ферми в Румунії та Молдові створені для просування якісної генетики, вони дозволяють нам проводити відбір найбільш якісних тварин в країнах Європейського Союзу. Існує лише два принципи формування племінного поголів’я (нових сімей), і вони по всьому світу однакові. Один фермер працює на кількість, і не враховує важливі генетичні деталі, залишаючи на своїй фермі практично всіх тварин, він прагне швидко збільшити кількість шиншил. Далекоглядний фермер, дуже скурпульозно підходить до селекції, залишає тільки елітних тварин або купує їх, навіть якщо вартість таких тварин в 2, а то і 3 рази вище.

Важливість правильної генетичної роботи з племінним поголів’ям ми можемо показати на порівнянні економічних результатів роботи двох фермерів: 

Фермер № 1 зосередив свої основні зусилля не на якості, а на максимальному збільшенні кількості тварин на фермі. В результаті з 100 отриманих шкурок, результат наступний:     
Селект – 5 шт., перший сорт 45 шт., другий сорт 30 шт., категорія мікс 20 шт., відповідно середня ціна склала 25 у.о
Фермер № 2 при ретельному якісному відборі , реалізував 40 шкурок, за той самий час, але результати продажу наступні: Селект – 20 шт., перший сорт 15 шт., другий сорт 5 шт., відповідно середня ціна склала 45 у.о. 
Не важко порахувати, що рентабельність Фермера №2, з такими ж затратами на одну тварину, в рази більше, ніж у першого фермера, тому і бізнес в цьому випадку побудований правильно і ефективно. Такий підхід завжди дає найкращий економічний результат на довгі роки.

Висновок: необхідно працювати на якість, а не на кількість!

Кормова база

Навіть маючи гарну генетику, без якісних кормів, неможливо забезпечити: здоров'я тварин, хорошу народжуваність, густе і якісне хутро. На даний час в Україні є кілька хороших виробників кормів, один з яких - лінія американського заводу Cargill,(TM Purina).

Догляд і ветеринарія

Останні кілька років команда ветеринарів Chinchilla Real Fur створювала унікальну інформацію, яку можна назвати підручником для розуміння всіх можливих хворіб, їх профілактики та лікування. Наша книга “ Шиншила. Захворювання і лікування ” допомогла розібратися в простих, але в той же час складних питаннях для початківців і навіть досвідчених фермерів. Інформація даної книги, дозволяє багатьом фермерам правильно організовувати ветеринарні заходи. Завдяки цій книзі багато ферм попереджають захворювання, лікують, зберігають тварин і це тішить.

Робота з хутром

Робота з хутром є найважливіша частина роботи фермера. Вона включає в себе: визначення ступеня зрілості хутра, визначення оптимальних термінів роботи з тваринами і хутром (вичісування, зняття хутра, сушіння, зберігання, транспортування і т.д.). 
Кінцевим етапом роботи з хутром, який визначить його вартість, є вичинка. В Україні з 2015 року ми робимо якісну сертифіковану вичинку хутра шиншили. Наша вичинка за багатьма критеріями обганяє західні технології. Наприклад Угорська Незалежна Лабораторія визнала вичинку Chinchilla Real Fur як якість “еко-продукт” з прекрасною еластичністю, при цьому рівень вільного хрому нижче стандартів Європейського Союзу, також всі найважливіші показники вичинки на високому рівні.

Партнерство.

Ми вивчали як побудовано шиншилловодство в більшості країн, великих виробників хутра шиншили. Скрізь ми спостерігали схожу картину. В країні, як правило, кілька великих шиншилових ферм, в таких господарствах велика кількість шиншил, найчастіше вони використовують передові технології утримання тварин і якісне племінне стадо. Але серед таких господарств є тільки одиниці в країні, які ще й володіють повним комплексом технології вичинки хутра і ринками його збуту. Як правило, саме такі господарства концентрують в своїх руках найбільші потоки хутра в своїй країні і в країнах-партнерах. Вони також є центрами партнерства з меншими і навіть невеликими, але численними шиншиловими господарствами. Ця партнерська робота, будується на взаємовигідних умовах. Саме таку стратегію партнерства ми вибрали для себе, і реалізуємо і розвиваємо її протягом багатьох років. 
В першу чергу ми готуємо і реалізуємо нашим фермерам – партнерам якісні племінні сім'ї – основу майбутньої ферми. Проводимо навчання по роботі з тваринами, пропонуємо видані нами книги з ветеринарії та роботі з хутром, а також комп'ютерне програмне забезпечення для ведення бізнесу. Забезпечуємо всім необхідним для утримання тварин, якісними кормами, вітамінними добавками, клітками і т.д. Ми регулярно проводимо семінари, виставки, конкурси, а також інформуємо фермерів про останні найважливіші новини в світі хутрового бізнесу. Гарантуємо і забезпечуємо збут всієї продукції, виготовленої нашими фермерами–партнерами.

Наша мета – постійний розвиток шиншиловодства в Україні та країнах – партнерах.

Раніше тварини та хутро виготовлене на території України, в світі не асоціювалася з високою якістю, але ситуація постійно покращується. Все більша кількість фермерів, розуміючи важливість якості хутра, змінюють психологію організації бізнесу і переходять від кількості до якості.

Так званий « фактор іміджу країни », який впливає на ринкову вартість продукту, прекрасно ілюструється на прикладі італійської шкіри. Як тільки з'ясовується, що виріб з італійської шкіри, то вона стає в очах покупця на якийсь відсоток дорожча, тобто це якийсь коефіцієнт додаткової вартості за рахунок престижу продукту країни в цілому. Такий фактор застосовується до різних товарів і різних країн.

Україна впевнено напрацьовує свій позитивний імідж продукту в шиншиловодстві і роботі з хутром.

Кількість хутра, яке виготовляється в Україні, не покриває постійного попиту на нього, тому фермери отримують високі ціни на за купівлях, які проводяться нами і нашими партнерами в різних країнах світу (Греція, Туреччина, Англія, Арабські Емірати, Росія, Італія, Казахстан і т.д.) і на хутрових аукціонах в Копенгагені і Канаді (« Kopenhagen Fur », « Nafa »).

У цьому світі який постійно змінюється та прогресує, необхідно швидко реагувати на появу нових технологій та інформації і вчасно вносити корективи в стратегію ведення бізнесу, нових ринків збуту і стандартів продукції.

Тому наша робота з аналізу та впровадження нової інформації і технологій не закінчується. Ми постійно триматимемо вас в курсі всіх новин хутрового бізнесу на нашому YouTube каналі « Сhinchilla Real Fur » (YouTube.com/c/ChinchillaReal) і сайтах chinchilla-real.com.ua і www.chinchilla.com.ua

Розвивайтеся разом з нами! Ми відкриті до діалогу. Пишіть, телефонуйте і ми з задоволенням дамо відповідь на всі ваші запитання і приймемо до уваги всі ваші побажання.

Ми будемо вважати, що наші цілі досягнуті тільки тоді, коли тварини, хутро та вироби з нього, виготовлені на території України, будуть синонімами найкращої якості в будь-якій точці світу.

З повагою, команда Chinchilla Real Fur